Continua el desplegament d'ORVE per intercanviar seients registrals electrònicament

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

28 juliol 2015

La Diputació de Badajoz s'incorpora a la plataforma SIR arran del Conveni ORVE signat amb la Junta d'Extremadura

La Diputació de Badajoz  s'incorpora al Sistema d'Interconnexió de Registres, mitjançant el servei comú ORVE arran del Conveni ORVE signat amb la Junta d'Extremadura (Obre en nova finestra) . Inicialment en 10 oficines de registre de la Diputació de Badajoz, els ciutadans podran presentar els seus registres electrònicament dirigits a totes les administracions públiques ja integrades en SIR.

Aquesta tramitació electrònica, amb digitalització en els llocs de finestreta i amb plena validesa jurídica, multiplica l'eficàcia administrativa posat que la recepció en destinació es realitza en minuts i els costos per supressió del paper es redueixen al voltant de 4 euros per enviament realitzat.

La plataforma SIR seguirà incorporant administracions en els propers mesos. Actualment es poden intercanviar per SIR seients registrals electrònicament entre les administracions públiques de Comunitat de Madrid, Canàries, Astúries, Castella i Lleó, Castella-la Manxa, Comunitat Valenciana, La Rioja, Extremadura i Jaén.

mapa de zones connectades a sir

• Cooperació interadministrativa
  • Interoperabilitat