Propera convocatòria 2015 d'ajudes FEDER

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

07 juliol 2015

En Butlletí Oficial de l'Estat de properes dates, es publicarà l'Ordre del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, per la qual s'aproven les bases i convocatòria 2015 d'ajudes del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) per cofinançar actuacions realitzades per Entitats Locals, d'Administració Electrònica i de Ciudadanos en Xarxa durant el període d'intervenció 2007-2013.

La Direcció general de Coordinació de Competències amb CCAA i EELL que ha fet arribar una nota informativa a Delegats i Subdelegats del Govern, Direccions generals d'Administració Local de les CC.AA afectades, a la FEMP i a les associacions municipals regionals, i que anuncia una imminent convocatòria d'ajudes amb càrrec a FEDER per a les inversions en administració electrònica realitzades per les Entitats Locals des d'1 de gener de 2007 per a les regions Convergència (Andalusia, Castella-la Manxa, Extremadura i Galícia) i Phasing-out (Astúries, Múrcia, Ceuta i Melilla).

Nota informativa sobre ajudes del Fons FEDER(Obre en nova finestra)

• Contractació