Comença el desplegament d'ORVE/SIR en la Junta de Catilla i León

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

17 febrer 2015

Ja s'han intercanviat els primers seients registrals electrònics remesos per Oficines de la Junta de Castella i Lleó i pels Ajuntaments d'aquesta Comunitat que s'han donat de alta en la plataforma.

Amb la signatura del Conveni ORVE/SIR el passat 24 de Novembre de 2014 es va iniciar la integració de Castillla i León en la plataforma SIR del sistema d'interconnexió de Registres.

Mitjançant el servei comú ORVE es possibilita el registre electrònic sense papers a totes les administracions públiques de Castella i Lleó, tant regionals com a locals, amb els consegüents estalvis i reducció de terminis en la seva tramitació. La digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica i l'enviament electrònic a l'oficina de destinació d'administració competent suposa un canvi cultural que beneficiarà a tots.

El desplegament d'Oficines s'està realitzant de manera gradual i pròximament estaran funcionat a ple rendiment.

Més informació sobre les solucionis ORVE i SIR .

• Infraestructures i serveis comuns
  • Interoperabilitat