La Diputació de Castelló garantix la implantació de l'administració electrònica en tots els municipis de menys de 5.000 habitants

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

05 febrer 2015

Destaca el progressiu increment de la implantació de la seu electrònica, sent ja 68 els ajuntaments de la província que compten amb seu electrònica enllaçada des del portal web municipal i per tant actives ja per a la utilització dels ciutadans.

A més, la institució provincial té tècnicament preparats ja les 115 seus electròniques corresponents als municipis menors de 5.000 habitants per a poder activar-les quan es formalitze l'aprovació dels documents jurídics que autoritzen el funcionament d'este servici.

Es pot emetre des d'un certificat d'empadronament, una llicència d'obres o presentar una factura electrònica, estalviant temps, diners, evitant desplaçaments i reduint costos mediambientals inherents a l'ús de paper”.

250 tràmits electrònics i 100.000 euros d'estalvi

Amb esta actuació, que afectarà a una població de 100.000 castellonenques, s'amplia i millora el servici que la institució provincial venia prestant als ajuntaments de menys de 5.000 habitants, posant a la seua disposició més de 250 tràmits electrònics que es podran activar a voluntat del propi ajuntament.

Així, l'estalvi que suposarà l'aplicació d'este sistema que impulsa la Diputació i que no suposa cap cost addicional per als ajuntaments s'estima en més de 100.000 euros, tant a Ajuntaments, entitats i ciutadans.

Font oficial de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Servicis electrònics