Continua el desplegament d'ORVE/SIR en grans Ajuntaments. Incorporació de l'Ajuntament de Càceres

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

09 desembre 2015

L'Ajuntament de Càceres s'incorpora a la plataforma SIR arran del Conveni ORVE signat amb Extremadura.

L'Ajuntament de Càceres, s'incorpora al Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR), mitjançant el servei comú Oficina de Registre Virtual (ORVE) arran del Conveni ORVE signat amb la Comunitat Autònoma d'Extremadura (Obre en nova finestra) el passat mes de maig. Els més de 95.000 ciutadans de Càceres podran presentar els seus registres electrònicament dirigits a totes les administracions públiques ja integrades en SIR.  La tramitació electrònica amb digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica  multiplica l'eficàcia administrativa posat que la recepció en destinació es realitza en minuts i els costos es redueixen al voltant de 4 euros per enviament realitzat.

La plataforma SIR seguirà incorporant administracions en els propers mesos. Actualment es poden intercanviar per SIR seients registrals electrònicament entre les administracions públiques de: l'Administració de l'Estat; les Comunitats Autònomes de: Madrid, Canàries, Astúries, Castella i Lleó, Castella-la Manxa, Comunitat Valenciana, La Rioja, Extremadura; la província de Jaén i 643 Ajuntaments d'aquestes Comunitats, dels quals 127 d'Extremadura.

Mapa resumeixen de CCAA i províncies amb connectivitat amb SIR

Més informació en el CTT sobri les solucionis ORVE(Obre en nova finestra) i SIR(Obre en nova finestra)

• Interoperabilitat
  • Cooperació interadministrativa