accesskey_mod_content

O Goberno Vasco aproba o Proxecto de Lei que modernizará a estrutura da Administración Pública Vasca deseñada hai 30 anos

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

17 setembro 2014

O Proxecto de Lei da Administración Pública Vasca nace tras dez meses de intenso traballo, debate e contraste con todos os axentes involucrados e o seu obxectivo é deseñar un novo marco xurídico que permita converter a Administración Pública vasca nun servizo público de calidade, capaz de responder de na maneira eficaz ás necesides da cidadanía do Século XXI e asentado sobre os novos principios da gobernación: participación, transparencia e colaboración cidadá nos asuntos públicos.

  • A participación, a transparencia e a colaboración cidadá no deseño e avaliación das políticas públicas, eixos centrais dun proxecto que o Goberno entrega á Cámara vasca para o debate dos Grupos Parlamentarios.
     
  • Entre as novidades destaca que a cidadanía terá dereito a que a Administración Pública vasca responda as súas solicitudes de información pública nun prazo non superior a 15 días, pola contra, poderá apelar á “Axencia Vasca de Transparencia-Gardena”.
     
  • Os partidos políticos, as organizacións empresariais, os sindicatos e todas aquelas entidades que reciban subvencións públicas estarán afectados as obrigas da publicidade activa.
     
  • O proxecto articula por primeira vez os requisitos para a creación de entidades públicas: non poderán crearse novas que supoñan duplicidade e cuxo nacemento non estea debidamente xustificado.
     

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos