" /> Política de Xestión de Documentos Electrónicos, converténdose con iso na primeira administración municipal de España que cumpre con este requisito normativo, obrigatorio para todas as administracións públicas desde a promulgación da Lei de Acceso Electrónico dos Cidadáns aos servizos públicos, e os seus textos de desenvolvemento.
 " /> PAe - O Concello de Cartaxena, pioneiro en xestión de documentos electrónicos

O Concello de Cartaxena, pioneiro en xestión de documentos electrónicos

• Opinar
  • Escoitar

27 outubro 2014

O Concello de Cartaxena, a través do Arquivo Municipal e do Servizo de Informática, acaba de aprobar a súa Política de Xestión de Documentos Electrónicos, converténdose con iso na primeira administración municipal de España que cumpre con este requisito normativo, obrigatorio para todas as administracións públicas desde a promulgación da Lei de Acceso Electrónico dos Cidadáns aos servizos públicos, e os seus textos de desenvolvemento.

O documento atópase xa dispoñible no Boletín Oficial da Rexión de Murcia(Abre en nova xanela) , así como na Sede Electrónica do Concello(Abre en nova xanela) .

A Política de Xestión de Documentos Electrónicos do Concello de Cartaxena foi incorporada como exemplo ao Portal de Administración Electrónica do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas .

Segundo sinalou a Concelleira de Cultura e Educación, Rosario Montero, con iso, non só se mellora, axiliza e racionaliza a xestión diaria, senón que se presta un servizo máis rápido e eficaz á poboación. Ademais, engadiu a edil, tanto o Concello como os cidadáns teñen garantías de que os documentos que xa se están producindo en soporte dixital preservaranse de maneira auténtica ao longo do tempo.

Na súa elaboración tivéronse en conta tanto a normativa española, unha das máis avanzadas de Europa neste sentido, como as mellores e máis desenvolvidas prácticas a nivel internacional.

Fonte da noticia(Abre en nova xanela)

• Interoperabilidade