" /> Política de Gestió de Documents Electrònics, convertint-se amb açò en la primera administració municipal d'Espanya que complix amb este requisit normatiu, obligatori per a totes les administracions públiques des de la promulgació de la Llei d'Accés Electrònic dels Ciudadanos als servicis públics, i els seus textos de desenvolupament.
 " /> PAe - L'Ajuntament de Cartagena, pioner en gestió de documents electrònics

L'Ajuntament de Cartagena, pioner en gestió de documents electrònics

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

27 octubre 2014

L'Ajuntament de Cartagena, a través de l'Arxiu Municipal i del Servici d'Informàtica, acaba d'aprovar la seua Política de Gestió de Documents Electrònics, convertint-se amb açò en la primera administració municipal d'Espanya que complix amb este requisit normatiu, obligatori per a totes les administracions públiques des de la promulgació de la Llei d'Accés Electrònic dels Ciudadanos als servicis públics, i els seus textos de desenvolupament.

El document es troba ja disponible en Butlletí Oficial de la Regió de Múrcia(Obri en nova finestra) , així com en Seu Electrònica de l'Ajuntament(Obri en nova finestra) .

La Política de Gestió de Documents Electrònics de l'Ajuntament de Cartagena ha sigut incorporada com a exemple al Portal d'Administració Electrònica del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques .

Segons ha assenyalat la Regidora de Cultura i Educació, Rosario Montero, amb açò, no solament es millora, agilitza i racionalitza la gestió diària, sinó que es presta un servici més ràpid i eficaç a la població. A més, ha afegit l'edil, tant l'Ajuntament com els ciutadans tenen garanties que els documents que ja s'estan produint en suport digital es preservaran de manera autèntica al llarg del temps.

En la seua elaboració s'han tingut en compte tant la normativa espanyola, una de les més avançades d'Europa en este sentit, com les millors i més desenvolupades pràctiques a nivell internacional.

Font de la notícia(Obri en nova finestra)

• Interoperabilitat