Dispoñible o informe IRIA - 2014 que inclúe RAÍÑA - 2014

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

08 outubro 2014

Publicouse unha nova edición do informe IRIA, As Tecnoloxías da Información e as Comunicacións nas Administracións Públicas, coa análise dos indicadores máis representativos da situación e uso dos sistemas e tecnoloxías da Información e Comunicacións na Administración Xeral do Estado e as Entidades locais, así como do avance da e-administración. A información actualizouse a 01.01.2014 e o período de enquisa corresponde ao ano 2013.

O Consello Superior de Administración Electrónica vén elaborando este informe con periodicidade bienal desde 1988. O ámbito do estudo comprende a Administración Xeral do Estado e a Administración Local. No primeiro caso o estudo é exhaustivo incluíndo as Organizacións Central, Territorial e Exterior da Administración Xeral do Estado, Organismos Autónomos, Entidades Xestoras e Servizos Comúns da Seguridade Social, Axencias Estatais,Entidades Públicas Empresariais e outros Organismos Públicos. No ámbito local inclúese no estudo información relativa a Deputacións Provinciais e Forais, Cabidos e Consellos Insulares e Municipios de máis de 500 habitantes. A información relativa ao ámbito de Municipios avalíase mediante unha mostraxe estratificado segundo número de habitantes e área xeográfica no que se investigan con carácter exhaustivo os estratos relativos a Municipios con máis de 30.000 habitantes.

No ámbito da Administración Autonómica leva a cabo anualmente un estudo sobre Administración Electrónica elaborado polo Grupo de Traballo “Observatorio de Administración Electrónica” dependente da Conferencia Sectorial de Administración Pública que se publica tamén no Observatorio de Administración Electrónica.

Descarga do Informe completo no Observatorio de Administración Electrónica

• Secretaria Xeral de Administracion Dixital e Observatorio de Administracion Electronica