Disponible l'informe IRIA - 2014 que inclou REINA - 2014

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

08 octubre 2014

S'ha publicat una nova edició de l'informe IRIA, Les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions en les Administracions Públiques, amb l'anàlisi dels indicadors més representatius de la situació i ús dels sistemes i tecnologies de la Informació i Comunicacions en l'Administració General de l'Estat i les Entitats Locals, així com de l'avanç de la i-administració. La informació s'ha actualitzat a 01.01.2014 i el període d'enquesta correspon a l'any 2013.

El Consell Superior d'Administració Electrònica vé elaborant este informe amb periodicitat biennal des de 1988. L'àmbit de l'estudi comprèn l'Administració General de l'Estat i l'Administració Local. En el primer cas l'estudi és exhaustiu incloent les Organitzacions Central, Territorial i Exterior de l'Administració General de l'Estat, Organismes Autònoms, Entitats Gestores i Servicis Comuns de la Seguretat Social, Agències Estatals,Entitats Públiques Empresarials i altres Organismes Públics. En l'àmbit local s'inclou en l'estudi informació relativa a Diputacions Provincials i Forals, Cabildos i Consells Insulars i Municipis de més de 500 habitants. La informació relativa a l'àmbit de Municipis s'avalua mitjançant un mostreig estratificat segons nombre d'habitants i àrea geogràfica en el qual s'investiguen amb caràcter exhaustiu els estrats relatius a Municipis amb més de 30.000 habitants.

En l'àmbit de l'Administració Autonòmica es duu a terme anualment un estudi sobre Administració Electrònica elaborat pel Grup de Treball “Observatori d'Administració Electrònica” depenent de la Conferència Sectorial d'Administració Pública que es publica també en l'Observatori d'Administració Electrònica.

Descàrrega de l'Informe complet en Observatori d'Administració Electrònica

• Secretària General d'Administracion Digital i Observatori d'Administracion Electronica