accesskey _ mod _ content

CL@VE jartzen da martxan, identifikazio-plataforma komunaren, kautotzea eta administrazio publikoen sinadura elektronikoa

2014ko azaroak 19

Cl@ve logoa

Es la plataforma para todo el Sector Público Administrativo Estatal y facilitará a los ciudadanos el acceso a los servicios electrónicos que proporcionan las AAPP.

Se pone en marcha en el Sector Público Administrativo Estatal el sistema CL@VE, para unificar y simplificar el acceso electrónico de los ciudadanos a los servicios públicos. Su objetivo principal es que el ciudadano pueda identificarse ante la Administración mediante claves concertadas (por ejemplo, usuario más contraseña), sin tener que recordar claves diferentes para acceder a los distintos servicios.

-Kutxek bultzatutako proiektu da ogasun eta herri administrazio ministerioak zuzendaritzaren bitartez, informazioaren eta komunikazioen teknologiak, informatikako gerentziako gizarte segurantzako eta zerga administrazioko estatu agentziaren zuzendaritza nagusiak, eta beste erakunde batzuetan (adibidez, poliziak edo trafikoko zuzendaritza nagusia.

Mugak CL@VE konpontzen ditu, herritarrak identifikatzea

Cl@ve se ha diseñado como un sistema general de identificación, autenticación y firma electrónica, llamado a resolver las limitaciones de los actuales, integrando los sistemas existentes de claves concertadas de la Administración en uno único, abriendo su utilización a la totalidad del Sector Público Administrativo Estatal, y permitiendo también integrarse al resto de las Administraciones Públicas.

Sistema bat da bateratzea eta sinplifikatzera bideratua Cl@ve herritarrek zerbitzu publikoetan sarbide elektronikoa izateari buruzkoa, gaur egungo sistema eta osatu egiten du, eta, hala nola DNI-e eta ziurtagiri elektronikoak dira.

Zergatik sortu zen Cl@ve

Gaur egun, badira identifikazio-sistemak, eta benetakotzat jotzea elektronikaren zerbitzu digitaletan sartzeko administrazioaren oinarritutako sistemen ziurtagiri elektronikoak dira. eta erabilera unibertsala dela eta, zerbitzu guztietarako sarbidea digitalak, baina zailtasunak sor dezake, administrazioak behar herritar batzuen oinarrizko ezagutzak.

Por este motivo, las Administraciones Públicas se han apoyado en otros sistemas de identificación y autenticación que se basan en la utilización de claves concertadas o en otros métodos no criptográficos. Estos sistemas no son interoperables entre sí, con el trastorno que ello supone para el ciudadano al tener que conocer y aplicar distintos sistemas según la Administración, el organismo, servicio o trámite al que acceda.

Cl@ve nace sistema guztiak bateratzeko identifikatzeko eta kautotzeko elektronikoa bakar batean, herritarrek sarbide bakarra, errazagoa eta erraz bat zerbitzu publikoen bide elektronikoz eman.

Nola erabili Cl@ve sistema

Sistema hau erabili ahal izateko, beharrezkoa da aldez aurretik erregistratu berean egin ahal izango da, Internet bidezko informazio-ataria ( http://clave.gob.es (Ireki leiho berrian) ), edo aurrez aurre erregistro-bulegoetan. hasieran, hala, bada, bulego-sarea erregistro bulegoak zerga administrazioko estatu agentziaren eta kudeaketa-erakundeen eta Gizarte segurantzako zerbitzu komunak.

Cl@ve sistema emango die bi modalitate herritarren identifikazio elektronikorako oinarritutako gako hitzartuak:

  • PIN Cl@ve : Modalitate honetan zerbitzu elektronikoetara sartu ahal izango da baten bidez, herritarrak aukeratzen pasahitza gako bat baino gehiago gailu mugikorrean jasoko duen kode baten balioa du, eta oso epe mugatuan betiere. Bideratuta dago, noizean behin sarbidea duten erabiltzaileen eta zerbitzu horiek.
  • Cl@ve iraunkorra : Modalitate honetan, eta identifikatzaile bat sartuko da (erabiltzailea) eta pasahitz bat, eta zaintzen duten herritarrak izan behar du. gainera, eta izapide-mota eskatzen duen kode baten eskatu ahal izango zaio bidaliko da herritarraren gailu mugikorra.

Dagoeneko ezin da erabili, eta hainbat zerbitzu elektronikoak Cl@ve administrazioaren eskaintzen, esate baterako, honako erakunde hauei:

  • Gizarte segurantzako diruzaintzaren (ohiko kontsultak eta izapideak zure Gizarte Segurantza barne)
  • Gizarte segurantzako institutu nazionala (zerbitzu hauek sartzen dira Gizarte Segurantzako Zure ataria)
  • Zerga administrazioko estatu agentzia (izapide guztiak aukera ematen den une honetan, sistema PIN24H)
  • Dirección General de Tráfico (Servicio de consulta de puntos y antecedentes)
  • Barne ministerioa (nire eskabideak zein egoeratan den kontsultatzea, eta nire Izapideak)

Progresivamente se irán incorporando nuevos organismos y sus trámites a este sistema, de tal manera que a finales de 2015 los ciudadanos podrán utilizarlo en todos los servicios y trámites electrónicos del Sector Público Administrativo Estatal.

Sistema dagokionez ere gauzatu ahal izango da, herri-administrazioen gainerako bidez lankidetza-hitzarmenak.

Zerga Agentzia

Zergadunek egin beharreko izapideak egiten ari ziren ‘ 24 ordu ’, bere ohiko sarrera PIN izanen da aurrerantzean “ Cl@vePIN24H ”. Zergadunek erregistratutako dagoeneko izapideak ‘ PIN ’, orain arte bezala, zure nan zenbakia sartu behar, iraungitze-data eta lau digituko sarbide-gako bat aukeratu, eta pina mezu baten bidez jasotzeko duen mugikorraren zenbakia, zure zuten, dagoeneko egin duenean, hasierako erregistroarekin.

PIN horrekin sartu ahal izango dira, orain arte bezala, dagoeneko egin nahi den izapideari, baina, aurretik, ohar bat jasoko dute aukera gaineko pantaila erregistro Cl@ve klikatzen. bai botoia, berriz, mezuaren ” Cl@ve erregistratu dira Cl@ve aukeratzen badute "aukera beste une batean" jatorrizko erregistro-eutsi ahal izango zaio, ‘ PIN 24 ordu ’.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

Cl@ve txertatzeko informazio gehiago jaso nahi izanez gero, CTT Cl@ve irtenbidea.

  • Identitatea eta sinadura elektronikoa
  • Teknologia transferentziarako zentroa
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.
 
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.