content _ mod _ accesskey

Fakturazio elektronikoa da buruzko informazio-kanpaina

2004ko ekainaren 13a

FACe logoa

Urtarrilaren 15etik aurrera, 2015. urteko, enpresak fakturatzen dira urteko Egoera Orokor bakarraren bidez administrazioari plataforma digitala: FACe. fakturak bide elektronikoak Ordezkatu du ohiko denbora aurreztea (% 80 eta 3,48 euro aleko. Puntu Nagusiak dira Toki administrazioen eta autonomia doan sartu al adherirse faktura elektronikoak.

Neurri horiek sustatzeko eta enpresei laguntzeko prest egotea, gobernuak 2004ko ekainaren 12an hasi zen faktura elektronikoari buruzko kanpaina zabaldu dute egoitzan informazio saioa madrilgo merkataritza ganberak, enpresa asko ere izan dira eskualdeko. Bileran parte hartu zuten Red.es zuzendari nagusia, César Miralles, modernizazio administratiboko zuzendari nagusiak, prozedurak eta Administrazio elektronikoa bultzatzeko, maría Ester Arizmendi, berrikuntzaren eta teknologia berrien eta batzordeko lehendakariak madrilgo merkataritza ganberak, Alfonso Carcasona, besteak beste.

Topaketa horretan, parte-hartzaileek hainbat hezkuntza-baliabideetarako sarbidea izan eta Puntu nagusi izan dira faktura elektronikoak funtzionamendua ezagutzea (Sarrera (FACe). Ekitaldian, Estatuko administrazio orokorra (hornitzaileen (AGE) bi milioi inguru fakturak tramitatu ondoren. datorren urteko, denak pasa beharko FACe, irudian sartzen ari da hainbat administraziok ere tokiko, eskualdeko edo erkidegoko. tresna eskaintzen Duen MINHAP doan.

Faktura elektronikoa:

La implantación de la factura electrónica ofrece claras ventajas económicas y de gestión. Por un lado, se acortan los ciclos de tramitación, incluido el cobro, y se eliminan los costes de papel, impresión y envío postal, con el consiguiente beneficio para el medio ambiente. Además, se facilita un acceso más rápido y fácil a las facturas almacenadas, se reduce de forma drástica el espacio de archivo que requiere su almacenamiento y se mejora el servicio al cliente. Otros beneficios añadidos son que facilita la lucha contra el fraude; incluye el proceso de facturación en los sistemas informáticos empresariales, mejorando su gestión, y, sobre todo, contribuye a la modernización de la economía y el desarrollo de la sociedad de la información.

Zentzu horretan, danimarkako gobernuak 2003an egin zuen aurreko azterlana faktura elektronikoa ezartzeko, horrek urteko% 80 murriztu egiten zen. garai honetan izapidetzea (paperean Izanez gero, faktura bakoitzean 17 minutu behar da lanaldia, berriz, formatu elektronikoan periodoa du 3 minutu besterik ez, eta horrek prozesuari ez bazaio ere automatizatu. Aurrez, faktura elektronikoa jasotzen denez, AVANZA programa, eta asko izan dira, baita estimarse 3,48 euro aleko. 2,78 euro izan Dira, eta administrazioaren erakunde jaulkitzaileak, hartzailea.

FACe, puntu bakarra.

Todas las facturas que se presenten a la AGE se tramitarán únicamente a través del Punto General de Entrada de Facturas Electrónicas (FACe), una plataforma ‘online’ que permite presentar cargos ante cualquier órgano estatal y ante las múltiples administraciones regionales y locales que se están adhiriendo a este sistema.

Bidali (gainera, plataforma digitalak aukera ematen die enpresei, fakturen egoera kontsultatzeko, aurkitu zuten erakunde hartzailearen identifikazio kodeak, eta deskargatu doako laguntza behar duten programa informatikoa errazteko FACe conexión automática.

Enpresei faktura elektronikoaren informazio-kanpaina

Sarrera nagusia Puntu urteko faktura elektronikoak martxan jarri behar duen zabalkunde kanpaina batekin, baita beste enpresei zuzendutako jardunaldiak, informazio-liburuxkak banatzea dakar, zenbait lekutan (FACe autonomia eta tutoretza emateko bat eta bideo dibulgatzailea faktura elektronikoari buruzko bideoa.

Informazio gehiago:

http://www.face.gob.es (Leiho berri batean Irekitzen Du)

http://www.facturae.gob.es (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Zerbitzu elektronikoak
  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak