content _ mod _ accesskey

Fakturazio elektronikoa da buruzko informazio-kanpaina

2004ko ekainaren 13a

FACe logoa

Urtarrilaren 15etik aurrera, 2015. urteko, enpresak fakturatzen dira urteko Egoera Orokor bakarraren bidez administrazioari plataforma digitala: FACe. fakturak bide elektronikoak Ordezkatu du ohiko denbora aurreztea (% 80 eta 3,48 euro aleko. Puntu Nagusiak dira Toki administrazioen eta autonomia doan sartu al adherirse faktura elektronikoak.

Para impulsar esta medida y ayudar a las empresas a estar preparadas, el Gobierno inició el día 12 de junio de 2014 la campaña de difusión sobre factura electrónica, con una sesión informativa en la sede de la Cámara de Comercio de Madrid, a la que han asistido numerosos empresarios de la región. La sesión ha contado con la participación del director general de Red.es, César Miralles; la directora general de Modernización Administrativa, Procedimientos e Impulso de la Administración Electrónica, María Ester Arizmendi, y el presidente de la Comisión de Innovación y Nuevas Tecnologías de la Cámara de Comercio de Madrid, D. Alfonso Carcasona, entre otros.

Topaketa horretan, parte-hartzaileek hainbat hezkuntza-baliabideetarako sarbidea izan eta Puntu nagusi izan dira faktura elektronikoak funtzionamendua ezagutzea (Sarrera (FACe). Ekitaldian, Estatuko administrazio orokorra (hornitzaileen (AGE) bi milioi inguru fakturak tramitatu ondoren. datorren urteko, denak pasa beharko FACe, irudian sartzen ari da hainbat administraziok ere tokiko, eskualdeko edo erkidegoko. tresna eskaintzen Duen MINHAP doan.

Faktura elektronikoa:

Faktura elektronikoa ezartzeko kudeaketa ekonomiko eta abantaila nabarmenak ditu: Alde batetik, moztu egiten da izapideen zikloak barne, kobratuko dira kostuak eta papera, posta eta inprimatzea, eta horren ondorioz, ingurumenerako onura ere. Gainera, erraz biltegiratzen diren faktura eta sarbide azkarragoa eskaintzen dira, nabarmen murriztu da espazioa behar al da zure zerbitzua hobetu eta gordetzeko artxibo bezeroaren beste Onura batzuk dira iruzurraren aurkako errazten du; sistema informatikoetan fakturazioa prozesua barne, enpresen kudeaketa hobetzeko, eta, batez ere, ekonomiaren modernizazioa bultzatzen eta informazioaren gizartearen garapena.

Zentzu horretan, danimarkako gobernuak 2003an egin zuen aurreko azterlana faktura elektronikoa ezartzeko, horrek urteko% 80 murriztu egiten zen. garai honetan izapidetzea (paperean Izanez gero, faktura bakoitzean 17 minutu behar da lanaldia, berriz, formatu elektronikoan periodoa du 3 minutu besterik ez, eta horrek prozesuari ez bazaio ere automatizatu. Aurrez, faktura elektronikoa jasotzen denez, AVANZA programa, eta asko izan dira, baita estimarse 3,48 euro aleko. 2,78 euro izan Dira, eta administrazioaren erakunde jaulkitzaileak, hartzailea.

FACe, puntu bakarra.

Todas las facturas que se presenten a la AGE se tramitarán únicamente a través del Punto General de Entrada de Facturas Electrónicas (FACe), una plataforma ‘online’ que permite presentar cargos ante cualquier órgano estatal y ante las múltiples administraciones regionales y locales que se están adhiriendo a este sistema.

Además del envío, la plataforma digital permite a las empresas consultar el estado de sus facturas, localizar los códigos de identificación del organismo receptor, obtener ayuda y descargar el programa informático gratuito que facilita la conexión automática con FACe.

Enpresei faktura elektronikoaren informazio-kanpaina

La puesta en marcha del Punto General de Entrada de Facturas Electrónicas va acompañado de una campaña de difusión que, además de otras jornadas destinadas a empresas, implicará la distribución de folletos informativos de FACe por distintos puntos del país, así como la difusión de un video tutorial y un video divulgativo sobre factura electrónica.

Informazio gehiago:

http://www.face.gob.es (Leiho berri batean Irekitzen Du)

http://www.facturae.gob.es (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Zerbitzu elektronikoak
  • Azpiegitura eta zerbitzu komunak