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Valentziako Generalitateko erakundearekin sinatutako hitzarmena notarioek aurkeztu ez dituela paperezko eskriturak egiteko zerga aitorpenen.

24 otsaila 2014

Está previsto que los casi 350 notarios de la Comunitat Valenciana remitan a la Generalitat cada año entre 200.000 y 250.000 escrituras públicas en formato electrónico cada año.

Aurreikusi dugu, ia 350 notarioak erkidegoaren bidali, urtero, 200.000 eta 250.000 formatu elektronikoan eskritura publikoak Generalitateari urtero.

Nabarmendu du, generalitateko lortu nahi den "pizgarriak ematea on line aurkezpena zerga-aitorpen herritarrak, kudeatzaileak eta aholkularien eta horrek aukera ematen du, energia asko aurreztu, paperean nahiz joan-etorriak" zerga bulegoei fisikoak.

En 2013 más de un 67% del número total de declaraciones presentadas del modelo 600 del Impuesto sobre Transmisiones Patrimoniales se ha realizado telemáticamente, lo que ha supuesto más de un 72% de la recaudación, con un ahorro en papel de entre 2,5 y 3 millones de hojas.

Moragues ha hecho hincapié en los esfuerzos del Consell "para profundizar en la labor ya emprendida de construcción de una verdadera administración electrónica en el ámbito de la gestión tributaria de la Generalitat, evitando desplazamientos a ciudadanos y empresas, promoviendo nuevas actuaciones para facilitar la presentación telemática de declaraciones y documentos con trascendencia fiscal por parte de los ciudadanos".

Hori guztia lege-esparrua, aplikazioa sustatzea printzipioa baliabide elektronikoak a lan-prozesuak, eta prozedurak kudeatzeko eta esku-hartzea amaitzen du eta prozesuaren testuinguruan, administrazio-kargak sinplifikatzen eta murrizten SIRCA1 planen bidez (2010-2012) eta indarrean dagoen SIRCA2 (2013-2015) (Ireki leiho berrian) .

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

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