A Deputación de Málaga pon en marcha un proxecto europeo que mellorará os trámites ‘en liña’ de 87 municipios

• Opinar
  • Escoitar

18 febreiro 2014

O proxecto OpenWind, financiado con fondos FEDER, desenvolverase xunto a socios doutro catro países.

A Deputación de Málaga puxo en marcha o proxecto europeo OpenWind –aprobado no pleno do martes pasado-, que permitirá unificar e ampliar os trámites ‘en liña’ de 87 municipios e da propia Deputación.

Este proxecto contempla a creación dun Portelo Único Provincial, portal de administración electrónica que concentrará 87 sedes electrónicas doutros tantos concellos da provincia máis a da propia Deputación. Desta maneira, a institución provincial segue avanzando no goberno aberto e a transparencia, facilitando a realización de trámites e xestións, así como a participación da cidadanía.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos