Rioxa asina convenios para facilitar a presentación e pago telemático de impostos desde todos os seus concellos.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

03 marzo 2014

Desde a páxina web do Goberno da Rioxa será posible pagar recibos ou liquidacións emitidos por calquera dos 168 concellos adheridos ao convenio de colaboración.

A Consellería de Administración Pública e Facenda puxo en marcha un novo trámite telemático para o pago por internet dos tributos locais a través de diferentes entidades financeiras.

Concretamente, este novo servizo de pago por internet afectará o Imposto de Bens Inmobles (IBI), tanto rústico como urbano, Imposto de Actividades Económicas (IAE), ao Imposto de vehículos de tracción mecánica, así como outros de menor entidade.

O pago realizarase a través da páxina web do Goberno da Rioxa e permitirá que os cidadáns poidan realizar o pago de calquera recibo ou liquidación emitido por calquera dos 168 concellos adheridos ao convenio de colaboración co Goberno rioxano para a aplicación destes ingresos de dereito público municipais e cuxa recadación se encomendou ao Goberno da Rioxa.

Para poder utilizar este novo servizo, os interesados necesitarán ter conexión a internet, posuír certificado dixital, ter ao seu dispor o número de recibo emitido polo Concello. Polo momento adheríronse a esta plataforma telemática, as entidades Bankia e Ibercaja, sen prexuízo de que progresivamente poida sumarse calquera outra entidade financeira que o desexe.

Este procedemento enmárcase no convenio de colaboración do Goberno rioxano coa entidade pública empresarial Rede.es, para facilitar a todos os concellos rioxanos o proceso de pago de tributos a través de medios telemáticos. A adhesión a este convenio supón a colaboración coa Asociación Española de Banca, a Confederación Española de Caixas de Aforros e a Unión Nacional de Cooperativas de Crédito.

Así mesmo, este novo servizo englóbase na Estratexia Dixital para unha Administración Electrónica na Rioxa para os anos 2013-2015 na que está a traballar actualmente a Consellería de Administración Pública e Facenda, para modernizar a Administración autonómica e simplificar os procesos administrativos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos