content _ mod _ accesskey

El Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente acuerda con 13 Comunidades Autónomas desarrollar una aplicación informática común para la gestión de la PAC a partir de 2015

2014ko urtarrilaren 24a

Comenzará a emplearse con la Reforma de la PAC de 2015 para las ayudas directas y para las del segundo pilar asimiladas a esas ayudas directas.

Andalucía, Aragón, Asturias, Baleares, Cantabria, Castilla – La Mancha, Extremadura, Galicia, Madrid, Murcia, Navarra, La Rioja y Valencia participarán en el desarrollo de la aplicación informática

El desarrollo de esta aplicación informática común supondrá un ahorro presupuestario significativo para todas las administraciones participantes

Nekazaritza ministerioak, elikadura eta ingurumena, nekazaritza bermerako espainiako fondoa (bidez (NBEF), hamahiru autonomia-erkidegotan elkarrekin adostu zuzeneko laguntzak kudeatzeko aplikazio informatiko bat garatzeko npbren zuzeneko diru-laguntzak eta laguntzak parekatzen zuten bigarren zutabea. hitzaldian Izan da nekazaritza eta a garapeneko egoitzan egingo den Sektorearen urteko Saila.

Hitzarmenaren bidez, autonomia-erkidegoek dute berdina edukiko dute npbren zuzeneko laguntzak kudeatzeko aplikazio informatikoa 2015erako, npbren erreformaren indarrean. Hala, NBEF egingo duen aplikazio informatiko bakarra da, berezko dituen aplikazio informatikoak gainkostuak martxan jartzea.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Sistemak garatzea.
  • Administrazioen arteko lankidetza