O concello de Puertollano implantará a administración electrónica

• Opinar
  • Escoitar

28 outubro 2013

Por medio da adhesión ao convenio da Deputación Provincial.
Permitirá crear as ferramentas necesarias para unha maior axilidade na relación dos cidadáns coa súa administración local.

O Concello de Puertollano adheriuse ao convenio marco de cooperación para a implantación da administración electrónica aprobado en sesión plenaria da Deputación Provincial o 31 de outubro do 2008.

Este é o primeiro paso para o emprego e aplicación das técnicas e medios electrónicos e telemáticos no desenvolvemento da actividade municipal e no exercicio das súas competencias, como instrumentos de mellora da xestión interna e na racionalización do traballo administrativo e a mellora das relacións con outras administracións e cidadáns.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos