Madrid impulsa o seu modelo Smart City

• Opinar
  • Escoitar

14 outubro 2013

Unha plataforma tecnolóxica para dar soporte aos novos contratos integrais e facilitar o seu seguimento no marco dunha cidade intelixente. Esta plataforma permitirá ao Concello xestionar de forma máis eficiente os servizos asociados a instalacións, infraestruturas viarias, residuos, limpeza e zonas verdes, parques e viveiros municipais.

• A plataforma MiNT dará soporte á xestión dos contratos integrais de servizos urbanos da área de Medio Ambiente
  • Inclúe as prestacións de provisión/desenvolvo e implantación da plataforma, o soporte técnico e o mantemento da mesma
  • Ten un orzamento de 15 millóns e un prazo de execución de catro anos, con inicio en xaneiro de 2014

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)