Madrid impulsa el seu model Smart City

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

14 octubre 2013

Una plataforma tecnològica per donar suport als nous contractes integrals i facilitar el seu seguiment en el marc d'una ciutat intel·ligent. Aquesta plataforma permetrà a l'Ajuntament gestionar de forma més eficient els serveis associats a instal·lacions, infraestructures viàries, residus, neteja i zones verdes, parcs i vivers municipals.

• La plataforma MiNT donarà suport a la gestió dels contractes integrals de serveis urbans de l'Àrea de Medi ambient
  • Inclou les prestacions de provisió/desenvolupo i implantació de la plataforma, el suport tècnic i el manteniment de la mateixa
  • Té un pressupost de 15 milions i un termini d'execució de quatre anys, amb inici al gener de 2014

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)