accesskey_mod_content

Axuda para a transición cara a ÚNEA 139803:2012

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

10 outubro 2013

Logotipo Observatorio de Accesibilidade

O Observatorio de Accesibilidade Web inicia a actualización e xeración de novos materiais que sirvan de apoio á implantación do novo estándar de accesibilidade web.

O Observatorio de Accesibilidade Web é unha iniciativa posta en marcha no ano 2010 pola Dirección Xeral de Modernización Administrativa, Procedementos e Impulso da Administración Electrónica, co obxectivo de axudar a mellorar o grao de cumprimento en materia de accesibilidade dos portais da Administración (AGE, CCAA e EELL). Todo iso en coordinación coa Comisión Permanente do Consello Superior de Administración Electrónica e do Comité Sectorial de Administración Electrónica.

Tras a publicación da resolución do 2 de setembro de 2012 polo Ministerio de Industria, Turismo e Enerxía(Abre en nova xanela) na que se especifica que a norma 139803:2012 substitúe á norma 139803:2004, as Administracións Públicas están a traballar no proceso de actualización ao novo estándar.

O Observatorio de Accesibilidade Web está a preparar novos materiais de axuda que sirvan de apoio para a aplicación do novo estándar. Actualmente xa se atopan dispoñibles:

Durante os próximos meses iranse incorporando novos contidos que esperamos sexan de gran utilidade para todas as Administracións Públicas.

Ademais, os xestores de portais das administracións públicas poden solicitar formar parte da Comunidade Accesibilidade (Abre en nova xanela) na que se comparten coñecementos desta temática.

  • Accesibilidade