Sant Joan s'adherix al Pla de Modernització que promou la Diputació d'Alacant

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

04 octubre 2013

En l'últim ple ordinari que celebrava l'Ajuntament de Sant Joan d'Alacant, l'equip de govern presentava un programa per a adherir-se al Pla de Modernització que promou la Diputació d'Alacant i amb el qual es pretén renovar l'administració local a mitjançant les noves tecnologies.

En paraules de l'edil d'Hisenda i Règim Interior, Modest Baeza, promotor d'esta mesura, “es tracta de facilitar als ciutadans el contacte amb el Consistori a través de l'administració electrònica, permetent-los realitzar més gestions en menys temps i de manera més senzilla”.

El padró municipal, els registres d'entrada i eixida, els tauler d'anuncis o notificacions, així com consultar l'estat de les seues peticions, són algunes de les accions que els ciutadans podran desenvolupar pròximament a través d'esta seu electrònica.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics
  • Ciutadà