La Diputació Provincial d'Osca llança una iniciativa per a dotar de seu electrònica als seus municipis

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

27 novembre 2013

El President de la Diputació d'Osca ha manifestat la importància del desenvolupament de noves ferramentes que garantisquen una administració pública més àgil i eficient. Així ho ha traslladat als assistents a la presentació de la plataforma per a gestió electrònica que la DPH posa a la disposició de les entitats locals de la província i que estarà implantada en ajuntaments i comarques durant el primer semestre de 2014.

Segons han explicat, esta plataforma possibilita fins a més de 900 tipus de procediments que podran realitzar tant els ajuntaments com els ciutadans. Entre les seues funcions cal destacar el registre electrònic, la gestió de documents i expedients, la notificació electrònica, l'emissió de còpies electròniques o la firma digital de documents.

• Ciutadà
  • Servicis electrònics