La Diputació de València amplia serveis d'Administració electrònica a municipis

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

18 novembre 2013

La Diputació de València ha ampliat el pressupost del Servei d'Assistència a municipis per implantar el pla d'administració electrònica en les localitats d'entre 5.000 i 20.000 habitants.

En aquest àrea el pressupost total per al proper any aconsegueix els 1,4 milions, dels quals s'ha assignat una partida de 211.091 euros per al pla d'administració electrònica.

La Diputació preveu poder finalitzar en l'exercici 2014 la implantació de l'administració electrònica als ajuntaments dels municipis més petits de la província.

El pla aporta als municipis la seu electrònica, adreça electrònica de referència perquè qualsevol ciutadà pugui tramitar electrònicament amb el seu ajuntament sense desplaçar-se del seu domicili, i el tauler d'anuncis, on es pot consultar de forma telemàtica els anuncis de matèries de competència municipal i d'altres Administracions Públiques.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Cooperació interadministrativa