Connectat amb el teu Ajuntament de Santa Cruz de Tenerife

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

18 novembre 2013

L'Ajuntament de Santa Cruz de Tenerife ha registrat durant l'última dècada un avanç important en el desenvolupament de l'administració electrònica i la incorporació de les tecnologies de la informació i la comunicació. Però lluny de conformar-nos amb el progrés aconseguit, en el present mandat estem obstinats a reforçar l'aposta i renovar les prestacions aplicades al servici municipal, tenint en compte l'evolució permanent i els continus avanços sorgits en el camp de les noves tecnologies.

Eixa aposta té el seu principal reflex en el funcionament de la seu electrònica municipal (santacruzdetenerife.es), a la qual hui podem referir-nos com una oficina més entre les dedicades a l'atenció al ciutadà. Diria fins i tot, sense risc a equivocar-me, que eixa finestreta virtual absorbix ja un major volum de gestió que el que puga donar-se en unes altres on es necessita la presència personal. Servisca com a exemple que l'accés mitjançant clau a la nostra seu electrònica va sumar 27.012 usuaris sol en el primer semestre d'enguany, quan el total en 2012 havia sigut de 12.623 usuaris.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Servicis electrònics