Conectado co teu Concello de Santa Cruz de Tenerife

• Opinar
  • Escoitar

18 novembro 2013

O Concello de Santa Cruz de Tenerife rexistrou durante a última década un avance importante no desenvolvemento da administración electrónica e a incorporación das tecnoloxías da información e a comunicación. Pero lonxe de conformarnos co progreso alcanzado, no presente mandato estamos empeñados en reforzar a aposta e renovar as prestacións aplicadas ao servizo municipal, tendo en conta a evolución permanente e os continuos avances xurdidos no campo das novas tecnoloxías.

Esa aposta ten o seu principal reflexo no funcionamento da sede electrónica municipal (santacruzdetenerife.es), á que hoxe podemos referirnos como unha oficina máis entre as dedicadas á atención ao cidadán. Diría mesmo, sen risco a equivocarme, que ese portelo virtual absorbe xa un maior volume de xestión que o que poida darse noutras onde se necesita a presenza persoal. Sirva como exemplo que o acceso mediante clave á nosa sede electrónica sumou 27.012 usuarios só no primeiro semestre deste ano, cando o total en 2012 fora de 12.623 usuarios.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos