Un portal web permite acceder a todos os trámites administrativos en Bilbao

• Opinar
  • Escoitar

18 novembro 2013

Todo un abanico de posibilidades ábrese desde hai uns días ante os usuarios de bilbao.net, opcións para facer a súa vida máis fácil e achegar os labores administrativos a un simple 'click'. O Concello de Bilbao creou un portal de administración electrónica, e-udala, unha extensión da súa páxina web que permite acceder a un catálogo completo cun buscador multicampo e unha axenda detallada de trámites. A iniciativa, que espera incrementar o número de visitas ao portal municipal cunha mellor accesibilidade para os navegantes, foi presentada onte pola concelleira de Economía e Facenda, Marta Ajuria.

O acceso a esta nova ferramenta pode facerse de maneira directa en bilbao.net/eudala, a través da pestana superior 'trámites', ou mediante unha ligazón destacada na parte esquerda da web local. O portal ofrece un catálogo que permite localizar todos os trámites municipais por áreas, temas, situación persoal e persoas destinatarias. «Vai resultar máis cómodo para os usuarios, que poderán dispor de toda a información que requiran de maneira inmediata», afirmou Ajuria.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos