Tres Cants diu adios al paper en els tràmits municipals gràcies a l'Administració Electrònica

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

07 novembre 2013

L'Ajuntament ha implantat una nova ferramenta que permet utilitzar l'Administració Digital en la gestió municipal. Entre els beneficis està l'estalvi de paper (el suport fins ara utilitzat per a les paperasses dels tràmits municipals) i uns altres consumibles, però també una major rapidesa en la gestió dels expedients municipals.

A les 8:00 hores del 4 de novembre, l'Ajuntament de Tres Cants deia adeu definitivament “al paper” amb l'arrancada de la primera fase d'un projecte que pretén convertir al Consistori en un i-Ajuntament, responent així a un dels objectius de l'Equip de Govern que és “una Administració digital més transparent, eficient i pròxima al ciutadà”. Els veïns del municipi que ja es van acostar al registre d'entrada en el Consistori, van poder comprovar que els documents presentats en el Registre Municipal (des de sol·licituds d'empadronament fins a factures per servicis realitzats) eren escanejats per a ser emmagatzemats digitalment en la nova ferramenta informàtica de gestió denominada Gestdoc.

• Ciutadà
  • Servicis electrònics