Tui participa en un projecte pioner de l'administració electrònica a Galícia

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

07 novembre 2013

Col·labora en la creació de l'Arquivo Dixital - La iniciativa tracta d'evitar l'ús de paper en els tràmits de l'Eurorregión Galícia-Nord de Portugal.

El Concello de Tui participa en la creació de l'Arquivo Dixital de Galícia que ha donat els seus primers passos amb la reunió de llançament del projecte ARPAD. El vice-president de la Xunta i conselleiro de Presidència, Administracions Públiques i Xustiza, Alfonso Roda, juntament amb la directora de l'Axencia para a Modernització Tecnolóxica de Galícia (Amtega), Mar Pereira, i l'alcalde de Tui, Moisés Rodríguez, van assistir a la reunió on es va presentar este projecte que té com altres objectius la conservació i difusió del patrimoni documental conjunt, l'habilitació de servicis digitals i l'eliminació de l'ús de paper en les relacions administratives en l'Eurorregión Galícia-Nord de Portugal.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Cooperació interadministrativa
  • Ciutadà