Beteta presenta "Emprèn en 3" als Ajuntaments

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

05 novembre 2013

Els ajuntaments han de sol·licitar la seua adhesió al projecte, que reduïx de 41 a 3 els dies per a crear una nova empresa.

El Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques oferix un ampli catàleg de servicis d'Administració electrònica.

Segons va explicar Beteta, “des d'ara, tots els tràmits d'inici d'activitat en l'àmbit municipal es realitzen a través del Punt únic (Portal Eugo) emplenant un sol formulari vàlid per a tots els ajuntaments que s'adherisquen a la iniciativa”.
El projecte ‘Emprèn en 3’ és una plataforma electrònica que facilita la creació d'empreses i l'inici de les seues activitats, així com la realització dels tràmits oportuns amb les Administracions, i que ja s'aplica en importants ciutats d'Espanya com Gijón.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Empresa