Achega en premios de innovación da UE

• Opinar
  • Escoitar

14 maio 2013

A Comisión Europea ha anunciado os finalistas da primeira convocatoria dos “Premios á Innovación na Administración Pública.

A Comisión Europea anunciou os finalistas(Abre en nova xanela)  da primeira convocatoria dos “Premios á Innovación na Administración Pública”, entre os cales figura o Proxecto Achega ( datos.gob.es(Abre en nova xanela) ), iniciativa conxunta da Secretaria de Estado de Administracións Públicas e a Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Sociedade da Información. A convocatoria enmárcase dentro da iniciativa “Innovation Europe”, un do sete liñas de acción derivadas do plan estratéxico da Unión Europea “Europa 2020”, que busca fomentar o crecemento, inclusión e innovación na Unión e os seus Estado membros.

A convocatoria ten tres categorías de premios:

• Iniciativas para o cidadán: asistencia ás persoas de idade, transporte respectuoso co medio ambiente, orzamentos participativos, etc.
  • Iniciativas para a empresa: creación de plataformas de redes para novas empresas, apoio a emprendedores rurais mediante instrumentos de comercio electrónico, etc.
  • Iniciativas de educación e investigación: novos enfoques da formación profesional, mellora da contorna de aprendizaxe na escola primaria, axuda ao emprendimiento por parte de investigadores, etc.

Prevese outorgar tres premios en cada categoría dotados cunha achega económica de 100.000 Euros para dar continuidade a actividades dentro da iniciativa premiada. Na selección de gañadores entre as iniciativas valorarase

• Orixinalidade e facilidade de reprodución da iniciativa
  • Importancia económica para a colectividade
  • Importancia social para a colectividade
  • Uso ao que se pensa destinar a dotación do premio.

Presentáronse á convocatoria 204 iniciativas dos Estados membros e Estados asociados da Unión Europea. O noso país, con catro finalistas, é o Estado membro que maior número iniciativas na lista final de candidatos.

A candidatura presentada na categoría de iniciativas para a empresa, o Proxecto Achega, foi seleccionada dentro da lista curta final do xurado. A presentación da candidatura foi acompañada de cartas de apoio de institucións públicas de distintas Administracións Españolas, empresas infomediarias e organismos de estandarización internacionais.

A resolución do xurado será coñecida na segunda quincena de Maio, estando previsto anunciar os gañadores na cidade Irlandesa de Cork o 6 de Xuño de 2013 dentro da edición 2013 de WIRE (Week of Innovative Regions of Europe).

O proxecto Achega é unha iniciativa conxunta do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas e o Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo coa colaboración de Rede.es

Máis información en CTT Solución: datosgob

• Goberno aberto, Informes e Estudos