Torrent implantará nóminas telemáticas para aforrar custos

• Opinar
  • Escoitar

16 maio 2013

Co novo sistema o consistorio prevé un aforro bianual de máis medio millón de euros ao que se suma o aforro conseguido coa substitución das nóminas en papel polas dixitais.

El Ayuntamiento de Torrent es el primer consistorio que pone en marcha en su totalidad un sistema de administración electrónica que sustituye el papel por documento electrónico.

Desde o Concello de traballa para reducir os prazos entre as administracións públicas, os cidadáns e as empresas.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos
  • Cidadán