Torrent implantará nóminas telemáticas para aforrar custos

• Opinar
  • Escoitar

16 maio 2013

Co novo sistema o consistorio prevé un aforro bianual de máis medio millón de euros ao que se suma o aforro conseguido coa substitución das nóminas en papel polas dixitais.

O Concello de Torrent é o primeiro consistorio que pon en marcha na súa totalidade un sistema de administración electrónica que substitúe o papel por documento electrónico.

Desde o Concello de traballa para reducir os prazos entre as administracións públicas, os cidadáns e as empresas.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos
  • Cidadán