Torrent implantarà nòmines telemàtiques per a estalviar costos

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

16 maig 2013

Amb el nou sistema el consistori preveu un estalvi bianual de més mig milió d'euros al que se suma l'estalvi aconseguit amb la substitució de les nòmines en paper per les digitals.

L'Ajuntament de Torrent és el primer consistori que posa en marxa íntegrament un sistema d'administració electrònica que substituïx el paper per document electrònic.

Des de l'Ajuntament de treballa per a reduir els terminis entre les administracions públiques, els ciutadans i les empreses.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics
  • Ciutadà