L'Ajuntament de Bueu implantarà l'administració electrònica abans d'acabar l'any.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

14 maig 2013

L'engegada serà progressiva i es preveu completar-la en 2015 - El Concello vol tenir contractat el servei a l'estiu.

L'ajuntament de Bueu oferirà abans d'acabar l'any un nou canal de comunicació als seus veïns: el servei d'administració electrònica. El govern local està donant els primers passos per a la seva implantació i facilitar així que qualsevol persona pugui realitzar els seus tràmits amb el Concello a través d'un ordinador. La posada en funcionament serà gradual i es preveu que el nou sistema estigui plenament operatiu entre 2014 i 2015.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics