I Encontre de Cooperació en Administració Electrònica i Societat de la Informació de Tenerife.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

13 maig 2013

El Cabildo de Tenerife mostra als 31 ajuntaments de la illa els avantatges de l'administració electrònica, reunint-se amb els representants municipals de cadascun dels municipis, i en el qual es van exposar els avantatges de l'ús de les noves tecnologies.

Aquests eixos constitueixen la base per a la coordinació entre administracions, que ha fet possible la publicació massiva i per fases de les seus electròniques de la illa, així com la posada a disposició ciutadana de les infraestructures del NAP pertanyents al Projecte ALiX, a través de la seva primera línia d'atenció que són els ajuntaments, en compliment dels marcs legals vigents en aquesta matèria.

Aquests serveis insulars d'assistència i cooperació municipal es presten des de la Unitat de Modernització Contínua, a través de la Conselleria d'Administració Electrònica i Societat de la Informació, prenent com a punt de partida la situació actual, sempre en plena autonomia municipal i amb caràcter voluntari.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Cooperació interadministrativa
  • Govern obert, Informes i Estudis