accesskey_mod_content

El Govern impulsa l'administració electrònica en matèria d'estrangeria ampliant els tràmits que es poden realitzar online.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

06 maig 2013

El Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, en col·laboració amb el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, han ampliat el nombre de supòsits de renovacions d'autorització d'estrangeria que es poden presentar a través de la Seu Electrònica de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques.

Segons ha informat Ocupació, els nous supòsits, que completen als de sol·licitud de renovacions o autoritzacions de residència i treball que es poden realitzar de manera telemàtica des del passat mes de juny, són sol·licitud d'autorització de residència de llarga durada per descomptat general de 5 anys de residència continuada a Espanya, renovacions d'autorització de residència temporal i treball per compte d'altri, per compte propi, renovacions d'autorització de residència no lucrativa, de residència per reagrupació familiar, renovacions d'autorització de residència i treball com a treballador altament qualificat (Targeta blava), de residència i treball per a investigadors, renovacions d'autorització de residència amb exceptuación a l'autorització de treball i modificació d'autorització de residència per circumstàncies excepcionals per raons d'arrelament laboral, social amb habilitació per treballar, i familiar, o qualsevol altre cas en el qual el titular hagi obtingut autorització per treballar, autorització de residència i treball per compte d'altri o per compte propi.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

 

  • Serveis electrònics