accesskey_mod_content

O Goberno impulsa a administración electrónica en materia de estranxeiría ampliando os trámites que se poden realizar en liña.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

06 maio 2013

O Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, en colaboración co Ministerio de Emprego e Seguridade Social, ampliaron o número de supostos de renovacións de autorización de estranxeiría que se poden presentar a través da Sede Electrónica da Secretaría de Estado de Administracións Públicas.

Segundo informou Emprego, os novos supostos, que completan aos de solicitude de renovacións ou autorizacións de residencia e traballo que se poden realizar de maneira telemática desde o pasado mes de xuño, son solicitude de autorización de residencia de longa duración por suposto xeral de 5 anos de residencia continuada en España, renovacións de autorización de residencia temporal e traballo por conta allea, por conta propia, renovacións de autorización de residencia non lucrativa, de residencia por reagrupación familiar, renovacións de autorización de residencia e traballo como traballador altamente cualificado (Cartón azul), de residencia e traballo para investigadores, renovacións de autorización de residencia con exceptuación á autorización de traballo e modificación de autorización de residencia por circunstancias excepcionais por razóns de arraigamento laboral, social con habilitación para traballar, e familiar, ou calquera outro caso no que o titular obtivese autorización para traballar, autorización de residencia e traballo por conta allea ou por conta propia.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

 

  • Servizos electrónicos