La Diputació de Ciudad Real estalvia gastos amb la implantació de l'administració electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

06 maig 2013

Resultats positius del Pla Estratègic per a la implantació de la Gestió Electrònica de Procediments Administratius en la Diputació Provincial de Ciudad Real i en els ajuntaments de la província.

La Plataforma Provincial de Notificacions Telemàtiques "Compareix", operativa des del primer trimestre de l'any 2011, permet a qualsevol ciutadà que s'haja donat de alta, poder rebre la seua notificació electrònicament en el mateix moment que es procedix a la firma de la mateixa. Este sistema de notificació no necessita cap tipus d'intervenció del servici de correus i a més elimina l'ús de paper, per tant, es tracta d'un servici més al ciutadà que estalvia gastos i és molt més respectuós amb el medi ambient.

• Ciutadà
  • Servicis electrònics