Catarroja é un dos municipios de España que máis trámites xestiona vía electrónica.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

03 xuño 2013

A aposta pola E-administración aforra ao Consistorio 800.000 euros.

O concello de Catarroja que preside Soidade Ramón tramitou desde o ano 2010 un total de 16.174 expedientes administrativos de forma electrónica, o que sitúa á localidade á cabeza en canto a consolidación da administración electrónica en todo o país.

De feito, en Catarroja, o 98% dos trámites pódense realizar por vía electrónica, se o cidadán deséxao. Iso converte ao municipio e ao seu concello nunha administración electrónica “plenamente consolidada”.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos