Catarroja és un dels municipis d'Espanya que més tràmits gestiona via electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

03 juny 2013

L'aposta per la I-administració estalvia al Consistori 800.000 euros.

L'ajuntament de Catarroja que presidix Soledad Ramón ha tramitat des de l'any 2010 un total de 16.174 expedients administratius de forma electrònica, la qual cosa situa a la localitat al capdavant quant a consolidació de l'administració electrònica en tot el país.

De fet, a Catarroja, el 98% dels tràmits es poden realitzar per via electrònica, si el ciutadà ho desitja. Això convertix al municipi i al seu ajuntament en una administració electrònica “plenament consolidada”.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Servicis electrònics