Puerto de la Cruz estrea o seu E-Administración.

• Opinar
  • Escoitar

25 xuño 2013

Os cidadáns poderán acceder e simplificar multitude de servizos sen necesidade de trasladarse ata o Concello ou outras institucións, aforrando trámites e imprimindo axilidade aos trámites burocráticos.

O Concello de Puerto de la Cruz puxo en marcha a súa nova imaxe corporativa a través da nova web institucional, enlazada coa Administración Electrónica da corporación municipal portuense, proxecto incluído dentro do Plan de Modernización Continua da Consellería de Administración Electrónica e Sociedade da Información que dirixe Magaliz López.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos