Port de la Creu estrena la seua I-Administració.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

25 juny 2013

Els ciutadans podran accedir i simplificar multitud de servicis sense necessitat de traslladar-se fins a l'Ajuntament o altres institucions, estalviant tràmits i imprimint agilitat als tràmits burocràtics.

L'Ajuntament de Port de la Creu ha posat en marxa la seua nova imatge corporativa a través de la nova web institucional, enllaçada amb l'Administració Electrònica de la corporació municipal portuense, projecte inclòs dins del Pla de Modernització Contínua de la Conselleria d'Administració Electrònica i Societat de la Informació que dirigix Magaliz López.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics