O Concello de Palma abriu un punto de autoservizo electrónico.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

19 xuño 2013

Aberto na Oficina de Atención ao Cidadán (OAC) situada nas dependencias da Policía Local de San Fernando, a través do cal os cidadáns poderán realizar de forma gratuíta diferentes xestións municipais sen ter que esperar nas oficinas.

Os palmesanos poderán acceder aos diferentes servizos como o pago de multas con notificación, o abono de sancións de tráfico e denuncias de ORA con boletín, a obtención de certificados de residencia para viaxes, solicitude de cita previa para altas e modificacións no Padrón Municipal, taboleiro de edictos e anuncios, ou información sobre trámites do padrón de habitantes, sobre a ORA e ACIRE.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos