accesskey_mod_content

Facenda asina un Convenio co CERMI para axilizar os trámites administrativos das persoas con discapacidade e as súas familias

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

05 xuño 2013

O Ministerio de Facenda e Administracións Públicas e o Comité Español de Representantes de Persoas con Discapacidade (CERMI) subscribiron unha adenda ao Convenio de Colaboración.

Subscrito no seu momento en materia de atención e inclusión da discapacidade no ámbito da Administración electrónica e a atención ao cidadán e asinaron un novo Convenio de colaboración para a eliminación e redución de cargas administrativas especialmente dirixidas ás persoas con discapacidade e as súas familias.

Ambos os documentos, subscritos polo secretario de Estado de Administracións Públicas, Antonio Beteta, e o presidente de CERMI, Luís Cayo Pérez, permitirán axilizar a realización de diversos trámites das persoas con discapacidade e as súas familias ante as Administracións Públicas, como a solicitude de certificados de discapacidade, ou a relación entre os centros de emprego e a Administración.

Para iso, desenvólvese o proxecto ‘As Cargas administrativas que afectan as persoas con discapacidade’ polo que o CERMI, en colaboración co Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, fará unha análise das obrigas de información derivadas do cumprimento da normativa vixente que afecten a persoas con discapacidade e ás súas familias, e, á súa conclusión, presentará un informe final sobre redución de cargas administrativas e mellora da normativa.

Igualmente, o Convenio amplía os supostos dos subscritos anteriormente entre ambas as partes no ámbito da Administración electrónica e a atención ao cidadán.

  • Accesibilidade
  • Cidadán
  • Servizos electrónicos

0 Comentarios

Non hai comentarios