L'Executiu canari estalvia 1,2 milions amb l'execució de tràmits per Internet.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

05 juny 2013

El 10,5% de les gestions en l'Administració regional són telemàtiques.

Sol·licitar beques, emplenar impresos o consultar procediments són alguns dels tràmits que els ciutadans poden realitzar per Internet a través de les seus electròniques de l'Executiu regional. L'ocupació de les noves tecnologies permetrà que l'Administració canària estalvie enguany al voltant d'1,2 milions d'euros.

"L'any passat l'estalvi originat per la gestió electrònica va superar els 600.000 euros. Com enguany comptem amb més seus, estimem que eixe estalvi es duplique", comenta Roberto Moreno, director general de Telecomunicacions i Noves Tecnologies del Govern de Canàries. Les quanties estalviades s'invertiran en altres partides que l'Executiu considere deficitàries.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics
  • Ciutadà