" /> PAe - O Concello de Santander implanta a facturación electrónica.

O Concello de Santander implanta a facturación electrónica.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

03 xuño 2013

Proximamente" o Consistorio porá en marcha un portal para que os provedores remitan as súas partidas.

O Concello de Santander implantou a facturación electrónica, que polo momento só funciona para os seus procesos internos, aínda que "proximamente" porá en marcha o Portal do Provedor, ao que aquelas empresas que realizan traballos ou servizos para o Consistorio poderán facer chegar as súas facturas para ser tramitadas de maneira dixital.

Nestes momentos xa todas as facturas que se reciben son tratadas dixitalmente en todos os servizos e tanto a súa tramitación como a firma polos servizos ou concelleiros correspondentes xa se están producindo dixitalmente, segundo informou nun comunicado o Concello de Santander.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Empresa