A páxina web do Concello de Madrid é a mellor de Europa entre as municipais

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

19 xullo 2013

A páxina web do Concello de Madrid é a mellor de Europa entre as municipais e a terceira a nivel mundial, segundo un estudo promovido por Nacións Unidas e realizado a través do e-Governance Institute de Estados Unidos e varias universidades americanas de New Xersei e Kent.

Os portais dos cen cidades con maior poboación en todo o mundo foron analizados nos apartados de privacidade/seguridade, contidos, servizos e participación cidadá. A metodoloxía utilizada no Dixital Governance in Municipalities Worldwide Survey (2011-2012) examina entre 18 e 26 indicadores en cada apartado e valora o seu nivel de calidade e cumprimento en cada portal nunha escala de 0 a 3 puntos.

A web da capital española, madrid.es, destaca sobre todo pola súa facilidade de uso e a calidade dos seus contidos e servizos, e no ranking mundial aparece en terceiro lugar tras Seúl e Toronto, como destacou o Concello de Madrid a través dun comunicado.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Software Libre