La web municipal d'Albacete millora en l'administració electrònica que s'oferix als albaceteños

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

18 juliol 2013

Encara que l'Ajuntament d'Albacete ja disposava des de fa diversos anys de diferents tràmits electrònics a través de la seua carpeta ciutadana, recentment s'han realitzat diferents desenvolupaments informàtics com a “aposta de futur per a una administració pròxima, àgil i eficaç que permet tindre l'Ajuntament a casa, en el negoci, en qualsevol lloc des d'on es tinga accés a Internet”.

La web municipal, www.albacete.es3, és un espai on es pot trobar informació de la ciutat d'Albacete, l'agenda d'esdeveniments, realitzar suggeriments, consultar el tauló electrònic, segons ha informat el Consistori de la ciutat en nota de premsa.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Servicis electrònics