accesskey_mod_content

Alcalá la Real aproba o Regulamento de Goberno electrónico

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

17 xullo 2013

se pretende aprobar la adhesión municipal al texto normativo remitido por la Diputación de Jaén denominado Reglamento Regulador del Gobierno Electrónico en la Provincia de Jaén (BOP nº 145 de 26-junio-2010), que han aprobado otros muchos municipios, que como Alcalá la Real vienen implantando la denominada Administración Electrónica a través de la plataforma y los servicios de la propia Diputación Provincial.

A sede electrónica, cuxa titularidade, xestión e administración corresponde ao Concello de Alcalá la Real é: https://pst.alcalalareal.es(Abre en nova xanela) . Dicha sede se encuentra disponible a los ciudadanos a través de un enlace en la Web del Ayuntamiento . Que el Tablón de Anuncios y Edictos Electrónico de esta entidad se establece en https://pst.alcalalareal.es(Abre en nova xanela) permitiendo así, el libre acceso de los ciudadanos, por medios electrónicos, a la información general que, en virtud de una norma jurídica o resolución judicial, se deba hacer pública o notificar mediante edictos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Cooperación interadministrativa

0 Comentarios

Non hai comentarios